السيرة الذاتية BIO

السيرة الذاتية 2021 الرابط ادناه :

From 93 in the private sector by job hierarchies to the executive director and board member, from 98 in training, business development and AIS automated systems support and then ERP resource planning, from 2004 in business consulting, from 2011 in consulting NGOs, from 2012 in quality systems and Strategies, Governance and Studies, from 2006 in coaching and entrepreneurship, and 89 in writing and blogging.

من 93 في القطاع الخاص بالتدرجات الوظيفية وصولا الى مدير تنفيذي وعضو مجلس إدارة ، من 98 في التدريب وتطوير الاعمال ودعم الأنظمة الآلية AIS و من ثم تخطيط المواردERP ، من 2004 في استشارات الاعمال ، من 2011 في استشارات منظمات NGOs ، من 2012 في أنظمة الجودة و والاستراتيجيات والحوكمة والدراسات ، من 2006 في الكوتشنج و ريادة الأعمال، ومن 89 في الكتابة والتدوين.

رؤيتي:My Vision
Effective leadership to build positive change.
قيادة فاعلة مبتكرة لبناء التغيير الايجابي.
شعاري :My Slogan
Our differences ,it is an opinion we accept, not a right that we follow
اختلافنا رأي نقبله لا حق نتبناه

My Mission

I work on your assistance to re-engineer business and improve performance through strategic thinking in search of gaps and addressing them, through consulting, training, mentoring and authoring. اعمل على مساعدتكم لإعادة هندسة الاعمال وتحسين الاداء من خلال التفكير الاستراتيجي بحثا عن الثغرات ومعالجتها، عبر الاستشارة والتدريب والارشاد والتأليف